1. Üldinfo

1.1. Müügitingimused kehtivad www.sportify.ee veebipoest ostja (Klient) ja ettevõtja MO Invest OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ostmisel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.sportify.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

1.3. Veebipood www.sportify.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.sportify.ee.

2. Hinnainfo

2.1. Kõik veebipoes toodud hinnad on Eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3. Veebipood www.sportify.ee jätab endale õiguse teha müügihindades ja -tingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.sportify.ee. 

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad ja valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Tellimuse eest saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu või kaardimaksena. Peale andmete kontrollimist ning müügitingimustega nõustumist vajutage nuppu “Esita tellimus”. Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. MO Invest OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. MO Invest OÜ edastab maksete koostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le. 

3.3. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

3.4. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel 10.00−17.00.

3.5. Veebipoel on õigus lepingust taganeda või tellitud toode jätta üle andmata, kui kaup on laost otsa saanud või kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kliendi tellitud toote puudumisel tühistab Ettevõtja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral võib Ettevõtja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.

3.6. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

4. Kohaletoimetamine

4.1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood tellimuse hiljemalt kahe tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle Kliendi poolt valitud logistikapartnerile. Üleandmise hetkest kulub tellimuse kliendi poolt valitud pakiautomaati jõudmiseks 1-3 tööpäeva.

4.2. Tellimuse kohale jõudmisest teavitab Klienti logistikapartner.

4.3. Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

4.4. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4.5. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

4.6. Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

5. Tagastamisõigus

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

5.2. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

5.3. Kauba tagastamiseks tuleb Kliendil saata vastavasisuline avaldus e-posti aadressile info@sportify.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

5.4. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale, kasutades selleks tähitud teenust. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on toote tagastanud.

5.5. Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Kliendile hiljemalt 14 päeva möödumisel kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.

5.6. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (vale toode või defektiga).

6. Isikuandmete töötlemine

6.1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) järgneval viisil:

  • Ainult nii palju kui on vajalik Teie poolt soovitud teenuse pakkumiseks ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

6.2. Tarbijal on õigus küsida tema kohta kogutavate andmete üksikasju ja paluda Veebipoel parandada neis esinevad ebatäpsused, mitte nõustuda andmete töötlemisega või nõuda selle piiramist ning nõuda juurdepääsu andmetele või andmete kustutamist või ülekandmist. Saamaks juurdepääsu oma andmetele, palume meiega ühendust võtta aadressil info@sportify.ee.

6.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Teatud isikuandmed võivad kehtivate seaduste kohaselt jääda Veebipoe kirjetesse ja arhiividesse mõneks ajaks alles, kuid Veebipood ei kasuta neid andmeid ärilistel eesmärkidel.

6.4. Me ei säilita Teie isikuandmeid kauem, kui see on vajalik eesmärgil, milleks neid koguti. See tähendab, et andmed hävitatakse või kustutatakse meie süsteemidest, kui neid enam vaja ei ole.

6.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs

7. Pretensioonide esitamise kord

7.1. Veebipood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.

7.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

7.3. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Klient omavahel kokku. Parandamise kulud katab Veebipood.

7.4. Veebipood ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

7.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@sportify.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7.6. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

7.7. Kliendil on õigus nõuda Veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

8. Vaidluste lahendamine

8.1. Kui Kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need edastada meiliaadressile info@sportify.ee.

8.2. Kui Klient ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin